Copyright 2024 - Εκπαιδευτικό Περισκόπιο

Εκπαιδευτικά Νέα απο την Βουλή

08-02-16 Επανακατατίθεται το νομοσχέδιο για την Ενισχυτική Διδασκαλία

Σε

 επανακατάθεση του νομοσχεδίου για την Ενισχυτική Διδασκαλία μέσω του Παράλληλου Προγράμματος θα προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Νίκος Φίλης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΚΚΕ Ιωάννη Δελή.

 

Ο Υπουργός επανέλαβε ότι έχουν εξασφαλιστεί 1.023 πιστώσεις μέσω ΕΣΠΑ για προσλήψεις εκπαιδευτικών με τη χρήση των ενιαίων πινάκων αναπληρωτών, ενώ οι Περιφερειακοί Διευθυντές και Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε σύντομα να υπάρξει η πρόσληψη εκπαιδευτικών. Σκοπός του προγράμματος είναι η μείωση της σχολικής διαρροής και η ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Με τη λειτουργία της Ενισχυτικής Διδασκαλίας λαμβάνεται ιδιαίτερη μέριμνα ώστε να υπάρξουν τάξεις εκεί όπου παρατηρούνται υψηλά ποσοστά σχολικής διαρροής και επιτυχίας.

 

Ο Νίκος Φίλης γνωστοποίησε ότι οι περιορισμένοι πόροι των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων οδήγησαν στο να μην προταχθεί το Πρόγραμμα της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης αλλά της Ενισχυτικής Διδασκαλίας ωστόσο εξετάζεται ο τρόπος ένταξης του προγράμματος της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης για το επόμενο σχολικό έτος.

 

Ο Υπουργός δεσμεύτηκε και πάλι  ότι όλα τα σχολεία, για πρώτη φορά στα σχολικά χρονικά, θα λειτουργήσουν κανονικά στις 11 Σεπτεμβρίου.

 

Στο ερώτημα του Βουλευτή Ιωάννη Δελή για τη λειτουργία της Ενισχυτικής σε Δημοτικά και Λύκεια ο Νίκος Φίλης ανέφερε ότι για τη Δημοτικά δεν προβλέπεται ενώ για τα Λύκεια δεν υπάρχουν πιστώσεις για φέτος. 

 

Επίσης, ο Υπουργός ενημέρωσε ότι θα προκαλέσει μια συζήτηση στη Βουλή με  στοιχεία που θα αποκαλύπτουν πως δημιουργούντα τα τεχνητά κενά. «Δυστυχώς, τα κενά αυτά  δημιουργούνται από την υπάρχουσα πραγματικότητα, που επιβιώνει, επιζεί, των πελατειακών σχέσεων στο χώρο της εκπαίδευσης». Ο Νίκος Φίλης εγγυήθηκε ότι θα γίνει συζήτηση στη Βουλή γιατί η ιστορία των κενών από τις πλεονάζουσες ώρες, των τεχνητών κενών, είναι μια ιστορία  κατασπατάλησης δημόσιων πόρων από τον προϋπολογισμό των που πληρώνει ο πολίτης».

 

Αναφορά έγινε και στους μόνιμους διορισμούς για τους οποίους ο Υπουργός υπογράμμισε ότι «δεν τάξαμε και δεν τάζουμε διορισμούς. Είναι πολιτική μας θέση και εργαζόμαστε με μέθοδο, με σύστημα, να γίνουν από φέτος διορισμοί,  όσο το δυνατόν περισσότεροι, μόνιμοι διορισμοί στο σύνολο της εκπαίδευσης, ούτως ώστε μέσα σε μια τριετία να υπάρχουν  20.000 μόνιμες θέσεις εργασίας».

 

Κλείνοντας τη δευτερολογία του ο Υπουργός σημείωσε ότι ο διάλογος είναι απροκατάληπτος, δεν είναι προκατασκευασμένος και τα ερωτήματα δε συνιστούν θέσεις. «Όποιος θέλει θέτει ερωτήματα» ανέφερε ο Νίκος Φίλης, προσθέτοντας ότι «καθένα κόμμα από διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες μπορούν να συμβάλλουν στη διαμόρφωση θέσεων κοινής αποδοχής γιατί η εκπαίδευση είναι από εκείνα τα λίγα κοινωνικά αγαθά που οφείλουμε να προασπίζουμε από αντιδικίες, άχρηστες και αχρείαστες».

https://youtu.be/uT00dWAIIjs

f t g m

Τα τελευταία νέα